Polski Kongres Compliance


Transmisja on-line na żywo

30 listopada - 1 grudnia 2021 r.
Zarejestruj się

Do konferencji zostało:

Program

DZIEŃ 1

Panel 1

Compliance w obszarze HR
9.00 – 9.45 – Bartosz Tomanek

  • HR Compliance to coś więcej niż regulacje o sygnalistach. O czym warto pamiętać?
  • Jakie korzyści i szanse niesie ze sobą zgodność w obszarze HR?
  • HR Compliance w relacjach ze związkami zawodowymi

Compliance w administracji publicznej – obowiązek czy dobre praktyki
9.45 – 10.30 – Beata Baran

  • Kluczowe elementy systemu compliance w administracji publicznej
  • Compliance a kontrola zarządcza
  • Narzędzia compliance w jednostkach administracji publicznej
  • O zgłaszaniu nieprawidłowości słów kilka

Panel 2

Działania sprawdzające w ramach compliance – czego nauczyła nas pandemia?
11.00 – 11.45 – Oskar Filipowski

  • Dochodzenie w czasach zarazy
  • Przyspieszona digitalizacja – szanse i wyzwania
  • Zdalne rozmowy wyjaśniające

Ustawa o ochronie osób zgłaszających naruszenia prawa – praktyczne uwagi na chwilę przed wdrożeniem
11.45 – 12.30 – Paweł Sawicki

  • Ochrona sygnalistów jako element systemu compliance w organizacji
  • Podstawowe obowiązki pracodawcy w związku z ochroną sygnalistów
  • Regulamin zgłoszeń wewnętrznych – praktyczne porady

Panel 3

Ewolucja funkcji Oficera Compliance w organizacji
13.15 – 13.45 – Paweł Bronisław Ludwiczak

  • Czy istnieje jeden wzorzec funkcji oficera Compliance?
  • Trendy w łączeniu funkcji oficera Compliance z innymi funkcjami w podmiocie?

Trzy lata obowiązywania RODO – przeszłość, teraźniejszość, przyszłość – doświadczenia związane z zapewnieniem zgodności w obszarze ochrony danych osobowych
13.45 – 14.15 – Arkadiusz Reiter

  • Jak wyglądała sytuacja z wdrożeniem RODO w przeddzień wejścia w życie w dniu 25 maja 2018
  • Jakie mamy doświadczenia oraz jak wyglądają kary administracyjne nałożone w Polsce po ponad trzech latach obowiązywania RODO
  • Co nas czeka w bliższej oraz dalszej przyszłości w związku z RODO?

Konflikt interesów – podstępny zabójca reputacji i kariery
14.15 – 14.45- Maciej Wnuk

  • Na czym polega konflikt interesów w sektorze publicznym i prywatnym?
  • W jaki sposób niszczy zaufanie do osoby i organizacji?
  • Jak nim zarządzać w ramach programu zgodności?

Zrównoważony ład korporacyjny jako budulec systemu compliance na polskim rynku
14.45- 15.30- Piotr Żyłka

DZIEŃ 2

Panel 1

Nowelizacja AML – nowe obowiązki, nowe wyzwania
9.00 – 9.45 – Marcin Golec

Czy normy ISO pomogą w budowaniu nowoczesnych systemów zarządzania zgodnością?
9.45 – 10.30 – Krzysztof Krak

  • Czy istnieją wzory i dobre praktyki pomocne przy tworzeniu systemów compliance?
  • Rodzina norm zarządzania ISO – compliance – antykorupcja – whistleblowing
  • Kluczowe elementy związane z wdrażaniem standardów zgodności
  • Czy mogę wdrożyć, co muszę wiedzieć wcześniej i jakie będę miał korzyści dla organizacji wdrażając system zgodności w oparciu o normę ISO?

Panel 2

Compliance w działalności marketingowej instytucji finansowej na podstawie „Stanowiska w sprawie wykorzystywania mediów społecznościowych” UKNF
11.00 – 11.45 – Joanna Grynfelder

  • Media społecznościowe w działalności podmiotów nadzorowanych w świetle „Stanowiska UKNF”
  • Ryzyka związane z aktywnością w mediach społecznościowych podmiotów wykonujących działalność regulowaną oraz ich pracowników
  • Wymagania odnośnie roli jednostki compliance w procesie zarządzania ryzykiem związanym z aktywnością podmiotu i jego pracowników w mediach społecznościowych

Najistotniejsze metody skutecznego systemu compliance.
11.45 – 12.30 – Dr Marlena Wach

  • System Zarządzania Zgodnością w świetle ISO 37301
  • Program Zarządzania Ochroną Prywatności
  • Ocena, monitoring ryzyka i jego ograniczanie, ulepszanie procesów
  • Komunikacja, budowanie świadomości i zaufania

Panel 3

Kultura compliance w organizacji – ambasadorzy, główni interesariusze  – czy to się może udać?
13.15 – 14.00 – Anna Grykin

Legalne przesłanki compliance – geneza i stan obecny
14.00 – 14.45 – Marcin Daniecki

  • Powody, dla których compliance zaczął funkcjonować.
  • Co było pierwsze – instytucje finansowe czy pozafinansowe.
  • Gdzie był początek w systematyce prawnej.
  • Rozwój compliance do stanu obecnego.

Prelegenci

Bartosz Tomanek

PCS Paruch Chruściel Schiffter Stępień

Anna Grykin

Grykin Law Firm

Oskar Filipowski

Chief Compliance Officer w Polpharma

Paweł Sawicki

Partner at NGL Legal

Paweł Bronisław Ludwiczak

Radca prawny, IOD, compliance officer

Arkadiusz Reiter

Ekspert ds. bezpieczeństwa Inspektor Ochrony Danych PORTA KMI Poland S.A.

Maciej Wnuk

Praktycy Compliance Stowarzyszenie

Piotr Żyłka

ItsAllAboutCompliance.com

Marcin Daniecki

Kancelaria JBW

Krzysztof Krak

JBP Jarzyński Brzeziński Partners

Joanna Grynfelder

CMC Markets Polska

Dr Marlena Wach

Radca prawny, Privacy & Compliance expert

Beata Baran

BKB Baran Książek Bigaj

Marcin Golec

JWMS JAKUBOWSKI WIESE MAZGAJ STASZEK radcowie prawni sp.p.

Uczestnicz w konferencji on-line

Doskonała jakość obrazu (full HD)

Niższa cena!

Możliwość zadawania pytań na żywo (chat)

Możliwość jednoczesnego śledzenia prezentacji i prelegenta

Partnerzy

Organizator

Partnerzy

Partnerzy merytoryczni

Partner medialny

Opinie o naszych konferencjach:

Program konferencji został wyczerpany w każdym aspekcie. Od strony organizacyjnej bez zarzutu.
Nie pozostaje nic innego, tylko czekać na kolejne edycje!

Agnieszka MiczkeEuropejski Fundusz Leasingowy S.A.

Kongres spełnił moje oczekiwania. Jakość merytoryczna konferencji OK, różnorodna i dla mnie ciekawa tematyka.

Sebastian PiętaDolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu

Jestem jak najbardziej zadowolona z konferencji w której uczestniczyłam.

Magdalena KrzymińskaSiemens Mobility Sp. z o.o.

Ocena naszych konferencji w 2020 r.:

Ogólna ocena wydarzenia:

4.67 / 5

Organizacja:

4.45 / 5

Catering:

4.76 / 5

Miejsce wydarzenia:

4.44 / 5

Zaufali nam: 

Zgłoszenia

Udział on-line

1 dzień

Cena: 349 zł + VAT

(429,27 zł brutto)

2 dni

Cena: 449 zł + VAT

(552,27 zł brutto)

Rabaty:

    • W przypadku uczestnictwa 2 lub więcej osób z jednej firmy / instytucji obowiązuje zniżka 5% na drugą i każdą następną osobę.

Sposób zgłoszenia

Telefonicznie (tel.:535 538 934)
Wysyłając zgłoszenie na adres:
biuro@mustreadmedia.pl
(formularz do pobrania)
Wypełniając zgłoszenie on-line

Złożenie zamówienia oznacza akceptację warunków uczestnictwa.

Warunki uczestnictwa:

1. Po otrzymaniu zgłoszenia organizator (Wydawnictwo MRM Witold Jarzyński) przekaże uczestnikowi potwierdzenie udziału w Kongresie oraz wystawi fakturę VAT

2. Zamiast zgłoszonej osoby w wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik instytucji / firmy pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową (na adres: biuro@mustreadmedia.pl).

3. Rezygnacja z udziału w wydarzeniu może zostać przesłana do organizatora drogą e-mailową (na adres: biuro@mustreadmedia.pl). W przypadku rezygnacji z udziału w wydarzeniu do 30 dni przed jego rozpoczęciem organizator zwróci uczestnikowi 100% opłaty. W przypadku rezygnacji z udziału po ww. terminie uczestnikowi nie przysługuje zwrot opłaty (może jednak zmienić osoby wskazane do udziału w wydarzeniu).

4. Administratorem Państwa danych osobowych jest Witold Jarzyński z siedzibą w Warszawie przy ul. Jugosłowiańskiej 15b/40 (działający pod firmą: MRM Witold Jarzyński). Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zamówienia oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych (marketing bezpośredni swoich towarów i usług). W przypadku wyrażenia zgody na przesyłanie informacji handlowych drogą mailową/zgody na kontakt telefoniczny w celach marketingu bezpośredniego dane osobowe będą przetwarzane także w tym celu. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę (wysyłając żądanie na adres e-mail: biuro@mustreadmedia.pl). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

5. Uczestnik wydarzenia został poinformowany, że organizator może utrwalić przebieg wydarzenia dla celów świadczenia umowy, dokumentacji, a także promocji lub reklamy, co może wiązać się z nieodpłatnym sporządzeniem (utrwaleniem) wizerunku Uczestnika w niniejszych celach, w postaci filmu lub fotografii, na co Uczestnik wyraża zgodę. Zgoda jest udzielona przez Uczestnika bez jakichkolwiek roszczeń. Uczestnik obecny na wydarzeniu wyraża zgodę na nieodpłatne rozpowszechnianie przez organizatora swojego wizerunku utrwalonego na zdjęciach i filmach z wydarzenia, dla celów wymienionych powyżej, bez żadnych ograniczeń terytorialnych i czasowych poprzez jego zwielokrotnianie oraz publiczne wyświetlanie, odtwarzanie, a także publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym, w tym w Internecie. Zgoda jest udzielona przez Uczestnika bez jakichkolwiek roszczeń.

6. Nadto informujemy, że wizerunek uczestnika nie będzie rozpowszechniany w zestawieniu z informacjami lub komentarzami stawiającymi Uczestnika w negatywnym świetle.

7. Instytucja/Firma wskazując Uczestnika, który weźmie udział w Wydarzeniu oświadcza, że przekazała mu informacje zawarte w niniejszych Warunkach Uczestnictwa w szczególności te informacje, które dotyczą przetwarzania i rozpowszechniania jego wizerunku oraz zasad przetwarzania jego danych osobowych.

Zgłoszenie uczestnictwa

    Dane osoby składającej zamówienie:Dane do faktury:
    Imię i nazwisko
    Nazwa firmy / instytucji (Nie dotyczy osób fizycznych)
    Telefon
    Ulica
    Adres email
    Miasto
    Kod pocztowy
    NIP (Nie dotyczy osób fizycznych)
    Rodzaj faktury

    Czy konferencja będzie finansowana w min. 70% ze środków publicznych a w związku z tym obowiązuje zwolnienie z podatku VAT?

    Wybór dni

    Dzień 1Dzień 2
     

    Ilość uczestników:

    Dane uczestników:

    Imię i nazwiskoTelefonAdres email
    Imię i nazwiskoTelefonAdres email
    Imię i nazwiskoTelefonAdres email
    Imię i nazwiskoTelefonAdres email
    Imię i nazwiskoTelefonAdres email
    Imię i nazwiskoTelefonAdres email
    Imię i nazwiskoTelefonAdres email
    Imię i nazwiskoTelefonAdres email
    Imię i nazwiskoTelefonAdres email
    Imię i nazwiskoTelefonAdres email

    Dodatkowe uwagi:

    Źródło informacji o konferencji:
    Social media (Facebook, Linkedin, etc)NewsletterKontakt telefonicznyInne

    Oświadczenia:

    Upoważniam Wydawnictwo MRM Witold Jarzyński do wystawienia faktury bez podpisu odbiorcy.

    Wyrażam zgodę na przesyłanie przez MRM Witold Jarzyński informacji handlowych na podany przez ze mnie adres e-mail.

    Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny (na podany nr telefonu) przez MRM Witold Jarzyński w celu marketingu bezpośredniego.

     Najlepsze książki prawnicze znajdziesz na:

    sklep.mustreadmedia.pl