Zamówienia publiczne w obliczu nowej ustawy Pzp

Adgar Plaza | Warszawa
7-9 października 2020 r.
Zarejestruj się

Do konferencji zostało:

Szkolenia video | Nagrania z konferencji online | Ucz się nie wychodząc z domu! >>>

Szkolenia i konferencje video >>>

Program

DZIEŃ 1

 

Panel 1

Przygotowanie postępowania według nowej ustawy Pzp
9.00 – 9.45 – Kamila Mizeracka

  • Rola kierownika zamawiającego i komisji przetargowej
  • Szacowanie wartości zamówienia
  • Ogłoszenia
  • Ustalenie niektórych warunków zamówienia
  • Przedmiotowe środki dowodowe

Opis przedmiotu zamówienia według nowej ustawy Pzp
9.45 – 10.30 – Irena Skubiszak-Kalinowska

  • Opis zamówień na usług i dostawy
  • Opis zamówień na roboty budowlane

Panel 2

Kwalifikacja podmiotowa wykonawców według nowej ustawy Pzp
11.00-12.00 –Michał Drozdowicz

  • Podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Warunki udziału w postępowaniu
  • Udostępnienie zasobów
  • Podmiotowe środki dowodowe

Elektronizacja zamówień publicznych pod rządami nowej ustawy Pzp
12.00 – 12.30 – Piotr Kaliński, Magdalena Szmalec

  • Co się zmienia?
  • Perspektywa wykonawcy i zamawiającego

Panel 3

Składanie, otwarcie, ocena ofert i wybór najkorzystniejszej oferty według nowej ustawy Pzp
13.15 – 14.15 – Anna Jawor

  • Składanie ofert
  • Otwarcie ofert
  • Ocena ofert
  • Wybór najkorzystniejszej oferty

Ugoda i pozasądowe rozwiązywanie sporów dotyczących realizacji umów w sprawie zamówienia publicznego według nowej ustawy Pzp
14.15 – 15.00 – dr hab. Paweł Nowicki

DZIEŃ 2

 

Panel 1

Przetarg nieograniczony według nowej ustawy Pzp
9.00 – 10.30

  • Różnice względem obecnych regulacji
  • Przebieg procedury
  • Perspektywa zamawiającego i wykonawcy
  • Potencjane problemy

Panel 2

Przetarg ograniczony według nowej ustawy Pzp 
11.00 – 12.00 – Dariusz Ziembiński / Marek Tomasik

Zamówienia z wolnej ręki według nowej ustawy Pzp 
12.00 – 12.30 – Dariusz Ćwik

Panel 3

Analiza potrzeb i wymagań według nowej ustawy Pzp
13.15 – 13.45

Konsorcjum, podwykonawstwo i poleganie na potencjale podmiotów trzecich w nowej ustawie PZP
13.45 – 15.00 – Piotr Mazuro

DZIEŃ 3

Panel 1

Postępowanie o udzielenie zamówienia klasycznego o wartości mniejszej niż progi unijne
9.00 – 10.30- Marcin Boczek

  • Zakres zastosowania
  • Ogłoszenia
  • Kwalifikacja podmiotowa wykonawców
  • Tryb podstawowy
  • Wybór najkorzystniejszej oferty

Panel 2

Środki ochrony prawnej według nowej ustawy Pzp
11.00 – 12.30 – Agnieszka Zaborowska

  • Odwołanie do KIO
  • Skarga do sądu

Panel 3

Umowa o zamówienie publiczne według nowej ustawy Pzp
13.15 – 15.00 – Jarosław Jerzykowski

Prelegenci

Dariusz Ćwik

Kancelaria Ćwik i Partnerzy

Magdalena Szmalec

Marketplanet

Piotr Kaliński

Marketplanet

Marcin Boczek

Kancelaria Jerzykowski i Wspólnicy

Jarosław Jerzykowski

Kancelaria Jerzykowski i Wspólnicy.

Piotr Mazuro

Mazurkiewicz Cieszyński Mazuro

Kamila Mizeracka

Kancelaria Zamówień Publicznych Kamila Mizeracka

Agnieszka Zaborowska

Kancelaria Adwokacka Zaborowska

Irena Skubiszak-Kalinowska

Kancelaria Radcy Prawnego Irena Skubiszak-Kalinowska

Anna Jawor

Kancelaria Radcy Prawnego Irena Skubiszak-Kalinowska

Michał Drozdowicz

Partner, Eversheds Sutherland Wierzbowski

dr hab. Paweł Nowicki

radca prawny, Prof. Marek Wierzbowski i Partnerzy – Adwokaci i Radcowie Prawni

Dariusz Ziembiński

Kancelaria Dariusz Ziembiński & Partnerzy

Marek Tomasik

Kancelaria Dariusz Ziembiński & Partnerzy

Miejsce konferencji

ADRES KONFERENCJI:

Centrum Konferencyjne Adgar Plaza
ul. Postępu 17a
02-676, Warszawa
Wskazówki dotyczące dojazdu i parkingu

Miejsce konferencji:

Konferencja odbędzie się w Centrum Konferencyjny Adgar Plaza przy ul. Postępu 17a (wspólne wejście z Urzędem Zamówień Publicznych). Po wejściu do budynku należy kierować się w prawą stronę, gdzie znajduje się Recepcja Centrum oraz rejestracja uczestników konferencji.

Parking:

Kompleks Adgar dysponuje trzypoziomowym parkingiem podziemnym na ponad 600 miejsc. Po zwalidowaniu biletu parkingowego przez uczestnika konferencji w Recepcji Centrum, koszt parkingu wynosi 2 pln/h.

Uczestnicz w konferencji on-line

Doskonała jakoś obrazu (full HD)

Możliwość zadawania na żywo pytań (chat)

Dostęp do nagranej konferencji przez 7 dni po wydarzeniu!

Możliwość jednoczesnego śledzenia prezentacji i prelegenta

Partnerzy

Organizator

Partner strategiczny

Partnerzy merytoryczni

Partner instytucjonalny

Stoliki eksperckie

1 dnia

2 dnia

3 dnia

Partner technologiczny

Opinie o naszych konferencjach:

Program konferencji został wyczerpany w każdym aspekcie. Od strony organizacyjnej bez zarzutu.
Nie pozostaje nic innego, tylko czekać na kolejne edycje!

Agnieszka MiczkeEuropejski Fundusz Leasingowy S.A.

Kongres spełnił moje oczekiwania. Jakość merytoryczna konferencji OK, różnorodna i dla mnie ciekawa tematyka.

Sebastian PiętaDolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu

Jestem jak najbardziej zadowolona z konferencji w której uczestniczyłam.

Magdalena KrzymińskaSiemens Mobility Sp. z o.o.

Ocena naszych konferencji w 2020 r.:

Ogólna ocena wydarzenia:

4.67 / 5

Organizacja:

4.45 / 5

Catering:

4.76 / 5

Miejsce wydarzenia:

4.44 / 5

Zaufali nam: 

Zgłoszenia

Udział stacjonarny

3 dni konferencji

(całe wydarzenie)

1299 zł + VAT

(1 597,77 zł brutto)

2 dni konferencji

(do wyboru)

1099 zł + VAT

(1351,77 zł brutto)

1 dzień konferencji

(do wyboru)

799 zł + VAT

(982,77 zł brutto)

Udział on-line

3 dni konferencji

(całe wydarzenie)

999 zł + VAT

(1 228,77 zł brutto)

2 dni konferencji

(do wyboru)

899 zł + VAT

(1105,77 zł brutto)

1 dzień konferencji

(do wyboru)

699 zł + VAT

(859,77 zł brutto)

W cenie:

  • Udział w konferencji
  • Lunch (udział stacjonarny)
  • Przerwa kawowa (udział stacjonarny)
  • Materiały szkoleniowe
  • Książka z tekstem nowej ustawy PZP (udział stacjonarny)
  • Certyfikat udziału

Bonusy:

W cenie konferencji każdy uczestnik konferencji stacjonarnej otrzyma książkę z tekstem nowej ustawy Prawo zamówień publicznych!

Rabaty:

    • W przypadku uczestnictwa 2 lub więcej osób z jednej firmy / instytucji obowiązuje zniżka 5% na drugą i każdą następną osobę.
    • Dla prenumeratorów pisma „Zamawiający. Zamówienia Publiczne w Praktyce” obowiązuje dodatkowa zniżka 5%. 

Sposób zgłoszenia

Telefonicznie (tel.:535 538 934)
Wysyłając zgłoszenie na adres:
biuro@mustreadmedia.pl
(formularz do pobrania)
Wypełniając zgłoszenie on-line

Złożenie zamówienia oznacza akceptację warunków uczestnictwa.

Warunki uczestnictwa:

1. Po otrzymaniu zgłoszenia organizator (Wydawnictwo MRM Witold Jarzyński) przekaże uczestnikowi potwierdzenie udziału w Kongresie oraz wystawi fakturę VAT

2. Zamiast zgłoszonej osoby w wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik instytucji / firmy pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową (na adres: biuro@mustreadmedia.pl).

3. Rezygnacja z udziału w wydarzeniu może zostać przesłana do organizatora drogą e-mailową (na adres: biuro@mustreadmedia.pl). W przypadku rezygnacji z udziału w wydarzeniu do 30 dni przed jego rozpoczęciem organizator zwróci uczestnikowi 100% opłaty. W przypadku rezygnacji z udziału po ww. terminie uczestnikowi nie przysługuje zwrot opłaty (może jednak zmienić osoby wskazane do udziału w wydarzeniu).

4.Administratorem Państwa danych osobowych jest Wydawnictwo MUST READ MEDIA z siedzibą w Warszawie przy ul. Jugosłowiańskiej 15b/40 (działający pod firmą: MRM Witold Jarzyński). Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zamówienia oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych (marketing bezpośredni swoich towarów i usług). W przypadku wyrażenia zgody na przesyłanie informacji handlowych drogą mailową/zgody na kontakt telefoniczny w celach marketingu bezpośredniego dane osobowe będą przetwarzane także w tym celu. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę (wysyłając żądanie na adres e-mail: biuro@mustreadmedia.pl). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Zgłoszenie uczestnictwa

Dane osoby składającej zamówienie:Dane do faktury:
Imię i nazwisko
Nazwa firmy / instytucji (Nie dotyczy osób fizycznych)
Telefon
Ulica
Adres email
Miasto
Kod pocztowy
NIP (Nie dotyczy osób fizycznych)
Rodzaj faktury

Czy konferencja będzie finansowana w min. 70% ze środków publicznych a w związku z tym obowiązuje zwolnienie z podatku VAT?

Wybór dni

Dzień 1Dzień 2Dzień 3
 
Dzień 1Dzień 2Dzień 3
 

Sposób uczestnictwa

Ilość uczestników:

Dane uczestników:

Imię i nazwiskoTelefonAdres email
Imię i nazwiskoTelefonAdres email
Imię i nazwiskoTelefonAdres email
Imię i nazwiskoTelefonAdres email
Imię i nazwiskoTelefonAdres email
Imię i nazwiskoTelefonAdres email
Imię i nazwiskoTelefonAdres email
Imię i nazwiskoTelefonAdres email
Imię i nazwiskoTelefonAdres email
Imię i nazwiskoTelefonAdres email

Dodatkowe uwagi:

Źródło informacji o konferencji:
Social media (Facebook, Linkedin, etc)NewsletterKontakt telefonicznyInne

Oświadczenia:

Upoważniam Wydawnictwo MRM Witold Jarzyński do wystawienia faktury bez podpisu odbiorcy.

Wyrażam zgodę na przesyłanie przez MRM Witold Jarzyński informacji handlowych na podany przez ze mnie adres e-mail.

Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny (na podany nr telefonu) przez MRM Witold Jarzyński w celu marketingu bezpośredniego.

 Najlepsze książki prawnicze znajdziesz na:

sklep.mustreadmedia.pl