POLSKI KONGRES PRAWA PODATKOWEGO

PIT/CIT | VAT | Akcyza | Postępowania podatkowe | Podatki transakcyjne


Konferencja stacjonarna + transmisja online na żywo

Adgar Plaza | 16 listopada 2020 r.
Zarejestruj się

Do konferencji zostało:
[ujicountdown id="Kongres" expire="2020/11/16 09:00" hide="false" url="" subscr="" recurring="" rectype="second" repeats=""]

Program

Panel 1

Podatek VAT w czasach epidemii
Arkadiusz Łagowski

  • Nowe i istniejące narzędzia w podatku VAT zwiększające płynność finansową przedsiębiorstw
  • Przesunięcia i wydłużenia terminów
  • Inne ułatwienia dotyczące rozliczeń podatku VAT (fakultatywność kar za błędy związane z JPK_VAT, ułatwienia w e-paragonach itp.)

Podatek CIT w czasie epidemii
Maciej Kordalewski

  • Jak wykorzystać nowe instrumenty w CIT stworzone na potrzeby walki z COVID-19?
  • Instrumenty pomocowe w CIT – jak skorzystać i komu przysługują?
  • Jak epidemia wpłynie na ceny transferowe?

Panel 2

Kontrole podatkowe i sprawy sądowe w czasach epidemii
Jacek Matarewicz

  • Zawieszenie terminów sądowych i procesowych – co to oznacza w praktyce ?
  • Czy jest szansa na przyspieszone zwroty VAT i uwolnienie środków z rachunków VAT ?
  • Jak skarżyć opieszałość / bezczynność?
  • Czy Tarcza Antykryzysowa pozwala na wydłużenie terminów na złożenie środków zaskarżenia?

Akcyza w czasach epidemii
Jacek Arciszewski

  • Działalność akcyzowa w czasie pandemii
  • Rozpoczęcie działalności akcyzowej w okresie pandemii, na przykładzie alkoholu etylowego wykorzystywanego do produkcji środków biobójczych.
  • Czy okres koronawirus będzie mieć wpływ na wejście w życie zapowiedzianych już zmian w akcyzie, odnoszących się m.in. do obrotu olejami opałowymi, opodatkowania realną stawką płynów do e-papierosów i wyrobów nowatorskich, czy też wdrożenia elektronicznego dokumentu dostawy.

Podatki i opłaty lokalne w czasach pandemii 
Łukasz Szczygieł

  • Czy nowe przepisy antykryzysowe przewidują ulgi w zapłacie podatków lokalnych?
  • W jaki sposób może być przyznana ulga w ich zapłacie, kto się może o nią starać i w jakim trybie?
  • Działania organów samorządu terytorialnego w trakcie trwania epidemii
  • Załatwianie spraw związanych z podatkami i opłatami lokalnymi w trakcie pandemii

Panel 3

Ordynacja podatkowa w czasie epidemii
Alicja Sarna

  • Ulgi w spłacie podatków – z czego można skorzystać i jak zwrócić się o ich przyznanie
  • Interpretacje indywidualne
  • Opłata prolongacyjna i odsetki za zwłokę – czy są należne w trakcie stanu epidemii
  • Terminy na raportowanie MDR
  • Odpowiedzialność karna skarbowa w trakcie stanu epidemii

Ulgi B+R i IP Box w czasie epidemii
Bartosz Mroczkowski

  • Zasady funkcjonowania ulg
  • Branże w których mogą znaleźć zastosowanie
  • Jak z nich skorzystać?
  • Praktyczne przykłady

Podatki transakcyjne w czasie epidemii
Bartłomiej Biały

Prelegenci

Jacek Matarewicz

Ożóg Tomczykowski

Bartosz Mroczkowski

Kancelaria Ożóg Tomczykowski

Bartłomiej Biały

Ożóg Tomczykowski

Łukasz Szczygieł

Rodl & Partner

Arkadiusz Łagowski

Partner i doradca Podatkowy, Martini i Wspólnicy

Maciej Kordalewski

Martini i Wspólnicy.

Alicja Sarna

MDDP

Jacek Arciszewski

Kancelarii Doradcy Podatkowego Jacek Arciszewski

Uczestnicz w konferencji on-line

Doskonała jakoś obrazu (full HD)

Dostęp do nagranej konferencji przez przez 48h

Możliwość jednoczesnego śledzenia prezentacji i prelegenta

Partnerzy

Organizator

Partnerzy merytoryczni

Opinie o poprzednich edycjach:

Program konferencji został wyczerpany w każdym aspekcie. Od strony organizacyjnej bez zarzutu.
Nie pozostaje nic innego, tylko czekać na kolejne edycje!

Agnieszka MiczkeEuropejski Fundusz Leasingowy S.A.

Zgłoszenia

Cena: 199 zł + VAT

(244,77‬ zł brutto)

Dostęp do nagrania konferencji przez 48 h od zakupu (nie wcześniej niż od 30 kwietnia)

Rabaty:

    • W przypadku uczestnictwa 2 lub więcej osób z jednej firmy / instytucji obowiązuje zniżka 5% na drugą i każdą następną osobę.
    • Dla prenumeratorów pisma „Podatki” obowiązuje dodatkowa zniżka 5%. 

Sposób zgłoszenia

Telefonicznie (tel.:535 538 934)
Wysyłając zgłoszenie na adres:
biuro@mustreadmedia.pl
(formularz do pobrania)
Wypełniając zgłoszenie on-line

Złożenie zamówienia oznacza akceptację warunków uczestnictwa.

Warunki uczestnictwa:

1. Po otrzymaniu zgłoszenia organizator (Wydawnictwo MRM Witold Jarzyński) przekaże uczestnikowi potwierdzenie udziału w Kongresie oraz wystawi fakturę VAT

2. Zamiast zgłoszonej osoby w wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik instytucji / firmy pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową (na adres: biuro@mustreadmedia.pl).

3. Rezygnacja z udziału w wydarzeniu może zostać przesłana do organizatora drogą e-mailową (na adres: biuro@mustreadmedia.pl). W przypadku rezygnacji z udziału w wydarzeniu do 30 dni przed jego rozpoczęciem organizator zwróci uczestnikowi 100% opłaty. W przypadku rezygnacji z udziału po ww. terminie uczestnikowi nie przysługuje zwrot opłaty (może jednak zmienić osoby wskazane do udziału w wydarzeniu).

4. Administratorem danych osobowych jest wydawnictwo MUST READ MEDIA z siedzibą w Warszawie przy ul. Jugosłowiańskiej 15b/40 (działające pod firmą: MRM Witold Jarzyński). Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zgłoszenia oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych (marketing bezpośredni swoich towarów i usług). W przypadku wyrażenia zgody na przesyłanie informacji handlowych drogą mailową/zgody na kontakt telefoniczny w celach marketingu bezpośredniego dane osobowe będą przetwarzane także w tym celu. Zgody nie są obligatoryjne.

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę (wysyłając żądanie na adres e-mail: biuro@mustreadmedia.pl). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Zgłoszenie uczestnictwa

    Dane osoby składającej zamówienie:

    Dane do faktury:

    Imię i nazwisko

    Nazwa firmy / instytucji (Nie dotyczy osób fizycznych)

    Telefon

    Ulica

    Adres email

    Miasto

    Kod pocztowy

    NIP (Nie dotyczy osób fizycznych)

    Rodzaj faktury

    Czy konferencja będzie finansowana w min. 70% ze środków publicznych a w związku z tym obowiązuje zwolnienie z podatku VAT?

    Ilość uczestników:

    Dane uczestników:

    Imię i nazwisko

    Telefon

    Adres email

    Imię i nazwisko

    Telefon

    Adres email

    Imię i nazwisko

    Telefon

    Adres email

    Imię i nazwisko

    Telefon

    Adres email

    Imię i nazwisko

    Telefon

    Adres email

    Imię i nazwisko

    Telefon

    Adres email

    Imię i nazwisko

    Telefon

    Adres email

    Imię i nazwisko

    Telefon

    Adres email

    Imię i nazwisko

    Telefon

    Adres email

    Imię i nazwisko

    Telefon

    Adres email

    Dodatkowe uwagi:

    Źródło informacji o konferencji:

    Social media (Facebook, Linkedin, etc)NewsletterKontakt telefonicznyInne

    Upoważniam Wydawnictwo MRM Witold Jarzyński do wystawienia faktury bez podpisu odbiorcy.

    Wyrażam zgodę na przesyłanie przez MRM Witold Jarzyński informacji handlowych na podany przez ze mnie adres e-mail.

    Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny (na podany nr telefonu) przez MRM Witold Jarzyński w celu marketingu bezpośredniego.

    Nasze poprzednie wydarzenia

    Nowe Prawo Zamówień Publicznych – Praktyka
    Centrum Nauki Kopernik w Warszawie
    28 października 2016 r.

    Kongres Wykonawców Zamówień Publicznych
    Centrum Nauki Kopernik w Warszawie
    29 marca 2017 r.

     Najlepsze książki prawnicze znajdziesz na:

    sklep.mustreadmedia.pl