VI Polski Kongres Prawa Ochrony Danych Osobowych



Transmisja online na żywo


21-23 kwietnia 2021 r.
Zarejestruj się

Do konferencji zostało:

Program

DZIEŃ 1

Wykłady i dyskusje

Panel 1

Co nowego w Adtech ?
9.00 – 09.45- Izabela Kowalczuk-Pakuła

  • Zasady Facebooka dotyczące reklam w zakresie współadministrowania
  • Nowe zasady prywatności Apple iOS 14
  • Zaktualizowane wytyczne dotyczące cookies

Dobre praktyki anonimizacji danych osobowych 
9.45 – 10.30- Arwid Mednis

Panel 2

Wnioski z najnowszych kar administracyjnych Prezesa UODO
11.00 – 11.45 – Piotr Liwszic

  • incydentalny przegląd zabezpieczeń – Virgin Mobile Polska,
  • zgłoszenie naruszenie bez zbędnej zwłoki – TUIR WARTA S.A.,
  • sprawdzanie potencjalnych luk – ID Finance Poland

Nowe Prawo komunikacji elektronicznej a ochrona danych osobowych
11.45 – 12.30- adw. Anna Dmochowska

  • Zakres nowego Prawa Komunikacji Elektronicznej.
  • Co dla biznesu oznaczają nowe unormowania w Prawie Komunikacji Elektronicznej.
  • Jakie zmiany należy uwzględnić w procesach marketingowych.
  • Pozyskiwanie zgód na kontakt marketingowy na podstawie nowego Prawa Komunikacji Elektronicznej.

Panel 3

Incydenty – analiza i ocena wagi naruszeń w praktyce
13.15 – 14.00- Michał Sztąberek

  • przykłady typowych naruszeń
  • ocena wagi naruszenia wg ENISA – omówienie najważniejszych założeń
  • przykładowa ocena naruszenia

Uzupełniające narzędzia w zakresie transferu do państw trzecich (Rekomendacji 01/2020
wydana przez EROD)

14.00 – 14.45- Damian Karwala

  • Sprawa Schremsa II i wyrok TSUE
  • Projekt rekomendacji EROD – rewolucja w podejściu do transferów danych?
  • Jak radzić sobie w praktyce z nowymi wymogami
  • Nowe klauzule modelowe i nie tylko

Techniczne i organizacyjne aspekty dokumentowania udzielonych zgód na przetwarzanie danych osobowych
14.45 – 15.30 – Sławomir Kowalski

DZIEŃ 2

Wykłady i dyskusje

Panel 1

Współzależności dyrektywy PSD2 i RODO (Guidelines 06/2020)
9.00 – 9.45- Piotr Liwszic

  • Wszystko to co łączy dyrektywę PSD2 i RODO
  • Co wyjaśniają wytyczne w sprawie współzależności pomiędzy dyrektywą PSD2 a RODO?
  • Elementy na które należy zwrócić szczególną uwagę

Najciekawsze kary i decyzje zagranicznych organów nadzoru – wnioski praktyczne
9.45 – 10.30- Anna Kobylańska

Panel 2

Analityka danych w Internecie a ochrona danych osobowych 
11.00 – 11.45- Witold Chomiczewski

  • Analityka internetowa to osobny cel przetwarzania, czy element celu marketingowego?
  • Wykorzystanie plików cookies dla potrzeb analityki – wystarczy zgoda ustawieniami przeglądarki?
  • Analityka dostarczana przez podmioty prowadzące portale społecznościowe na potrzeby prowadzących profile.

Sztuczna inteligencja a ochrona danych
11.45 – 12.30 – Dominik Lubasz

  • projektowanie z uwzględnieniem zasad przetwarzania danych osobowych
  • realizacja wymogu data protection by design w procesie tworzenia SI
  • ocena skutków dla ochrony danych w kontekście tworzenia SI

Panel 3

Ochrona danych osobowych w HR – błędy i dobre praktyki
13.15 – 14.15- Dominika Dörre-Kolasa, Michalina Kaczmarczyk

Błędy:

  • Kandydat i pracownik prześwietlony czyli – background check – co nie jest wprost zakazane jest dozwolone?;
  • „Zgodnomania”
  • umowy powierzenia przetwarzania danych – „ kontrahent wymaga, to co nam szkodzi”

Dobre praktyki:

  • ochrona danych osobowych jako element compliance – rozwijanie dobrych praktyk w organizacji
  • mapowanie i prawidłowe uzupełnienie RCP w kontekście prawidłowej realizacji prawa dostępu do danych i uzyskania kopii danych,
  • język prowadzonej dokumentacji – język prosty i polski

Marketing internetowy a RODO – błędy i dobre praktyki
14.15- 15.15- Jan Byrski, Henryk Hoser

  • Przetwarzanie danych osobowych a prowadzenie marketingu z wykorzystaniem konkretnych kanałów elektronicznych (wiadomości elektroniczne/kontakt telefoniczny)
  • Wysyłanie informacji na nieprawidłowy adres email – nowe orzecznictwo Prezesa UODO
  • Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych w ramach działalności marketingowej w Internecie (zgoda a prawnie uzasadniony interes)
  • Dobre praktyki w zakresie realizacji obowiązku informacyjnego przy zbieraniu danych do celów marketingowych w Internecie
  • Zgoda na przetwarzanie danych do celów marketingowych – dobre/złe praktyki w zakresie zbierania i umożliwiania wycofywania zgód podmiotom danych (w tym zasady łączenia zgód, umożliwianie łatwego wycofania zgody)

DZIEŃ 3

RODO w praktyce

Panel 1

Odpowiedzialność administratora danych za naruszenie przepisów dotyczących IOD
9.00 – 9.45- Anna Matusiak-Wekiera

  • Praktyczny wymiar decyzji Prezesa UODO o nałożeniu kary na SGGW w kontekście roli IOD,

  • Czy administrator danych może ponosić odpowiedzialność za naruszenie dotyczące wykonywania zadań przez IOD?
  • Decyzje europejskich organów nadzorczych za naruszenie przez administratorów obowiązków dotyczących IOD.

Cyberbezpieczeństwo – jak minimalizować zagrożenia dla ochrony danych osobowych?
9.45 – 10.30- Piotr Kawczyński

Panel 2

Zróbmy to razem, czyli jak współadministrować danymi
11.00 – 11.45- R.pr. Katarzyna Szczypińska

  • Współadministrowanie – ciągle niedoceniana konstrukcja faktyczna i prawna.
  • Wspólne decydowanie o celach i sposobach przetwarzania w różnych konfiguracjach.
  • Każdy kij ma dwa końce, czyli plusy i minusy współadministrowania.
  • Przykłady współadministrowania „z życia” – jakie podmioty się na to zdecydowały i jak podzieliły obowiązki.

Case study – sposób prowadzenia i dokumentowania analizy ryzyka dla przykładowej strony internetowej
11.45 – 12.45 – Paweł Tobiczyk

Panel 3

Ochrona danych osobowych dzieci
13.15 – 14.00- Konrad Gałaj-Emiliańczyk

  • podstawy prawne przetwarzania danych dzieci w praktyce
  • obowiązek informacyjny realizowany wobec dziecka
  • profilowanie danych dziecka w praktyce
  • świadomość dzieci w zakresie ochrony danych osobowych

Transfery danych poza Unię Europejską 
14.00 – 14.45- Magdalena Kogut-Czarkowska

  • wytyczne EROD i krajowych organów nadzorczych po wyroku Schrems II
  • nowe standardowe klauzule umowne – co się zmieni?
  • wysyłanie danych po Brexit i ochrona danych w UK
  • czy będzie nowa Tarcza prywatności (Privacy Shield) ?

Regularne testowanie, mierzenie i ocenianie skuteczności środków technicznych i organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania
14.45 – 15.30 – Marcin Serafin

Prelegenci

Dominik Lubasz

Radca Prawny, Wspólnik w Lubasz i Wspólnicy - Kancelaria Radców Prawnych

Witold Chomiczewski

Radca Prawny, Wspólnik w Lubasz i Wspólnicy - Kancelaria Radców Prawnych

Arwid Mednis

Kancelaria Kobylańska Lewoszewski Mednis

Anna Kobylańska

Kancelaria Kobylańska Lewoszewski Mednis

Piotr Liwszic

wykładowca, specjalista z zakresu ochrony informacji niejawnych, danych osobowych, bezpieczeństwa informacji.

Dominika Dörre-Kolasa

Radca prawny, Partner w Raczkowski

Damian Karwala

radca prawny; członek zespołu Prawa Własności Intelektualnej i Nowych Technologii w kancelarii CMS

Magdalena Kogut – Czarkowska

Prawnik IPTech w Timelex

Aleksandra Piotrowska-Marzęta

DMZ Kancelaria Prawna

Piotr Kawczyński

Dyrektor Zarządzający FORSAFE Sp. z o.o. / Inspektor Ochrony Danych / CDPSE, LA 27001, IA 27701, MCTS, MCP

Konrad Gałaj-Emiliańczyk

Prawnik, inspektor ochrony danych, Bureau Veritas Polska

Michał Sztąberek

Prezes Zarządu iSecure

Izabela Kowalczuk-Pakuła

Partner w Bird&Bird

Marcin Serafin

Partner w Maruta Wachta

Sławomir Kowalski

Partner w Maruta Wachta

Paweł Tobiczyk

Adwokat w Maruta Wachta

Michalina Kaczmarczyk

Radca prawny w Raczkowski

adw. Anna Dmochowska

DMZ Kancelaria Prawna

prof. UEK dr hab. Jan Byrski

Adwokat, Partner w Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy

Henryk Hoser

Adwokat, Senior Associate w Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy

mec. Anna Matusiak-Wekiera

radca prawny, szefowa praktyki ochrony danych osobowych oraz compliance w Kancelarii JDP DRAPAŁA & PARTNERS Sp. j.

R. pr. Katarzyna Szczypińska

ekspert ds. ochrony danych, ODO 24

Rada programowa

Marcin Serafin

Dominik Lubasz

Arwid Mednis

Piotr Liwszic

Uczestnicz w konferencji on-line

Doskonała jakoś obrazu (full HD)

Niższa cena!

Możliwość zadawania na żywo pytań (chat)

Możliwość jednoczesnego śledzenia prezentacji i prelegenta

Partnerzy

Organizator

Patroni

Partnerzy merytoryczni

Wspieramy

Opinie o naszych konferencjach:

Program konferencji został wyczerpany w każdym aspekcie. Od strony organizacyjnej bez zarzutu.
Nie pozostaje nic innego, tylko czekać na kolejne edycje!

Agnieszka MiczkeEuropejski Fundusz Leasingowy S.A.

Kongres spełnił moje oczekiwania. Jakość merytoryczna konferencji OK, różnorodna i dla mnie ciekawa tematyka.

Sebastian PiętaDolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu

Jestem jak najbardziej zadowolona z konferencji w której uczestniczyłam.

Magdalena KrzymińskaSiemens Mobility Sp. z o.o.

Ocena naszych konferencji w 2020 r.:

Ogólna ocena wydarzenia:

4.67 / 5

Organizacja:

4.45 / 5

Catering:

4.76 / 5

Miejsce wydarzenia:

4.44 / 5

Zaufali nam: 

Zgłoszenia

Udział online

3 dni konferencji

(całe wydarzenie)

999 zł + VAT

(1 228,77 zł brutto)

2 dni konferencji

(do wyboru)

899 zł + VAT

(1105,77 zł brutto)

1 dzień konferencji

(do wyboru)

699 zł + VAT

(859,77 zł brutto)

Rabaty:

  • W przypadku uczestnictwa 2 lub więcej osób z jednej firmy / instytucji obowiązuje zniżka 5% na drugą i każdą następną osobę.
  • Dla prenumeratorów pisma „Magazyn ODO” dodatkowa zniżka 5%.

 

Sposób zgłoszenia:

Telefonicznie (tel.:535 538 934)
Wysyłając zgłoszenie na adres:
biuro@mustreadmedia.pl
(formularz do pobrania)
Wypełniając zgłoszenie on-line

Złożenie zamówienia oznacza akceptację warunków uczestnictwa.

Warunki uczestnictwa:

1. Po otrzymaniu zgłoszenia organizator (Wydawnictwo MRM Witold Jarzyński) przekaże uczestnikowi potwierdzenie udziału w Kongresie oraz wystawi fakturę VAT

2. Zamiast zgłoszonej osoby w wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik instytucji / firmy pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową (na adres: biuro@mustreadmedia.pl).

3. Rezygnacja z udziału w wydarzeniu może zostać przesłana do organizatora drogą e-mailową (na adres: biuro@mustreadmedia.pl). W przypadku rezygnacji z udziału w wydarzeniu do 30 dni przed jego rozpoczęciem organizator zwróci uczestnikowi 100% opłaty. W przypadku rezygnacji z udziału po ww. terminie uczestnikowi nie przysługuje zwrot opłaty (może jednak zmienić osoby wskazane do udziału w wydarzeniu).

4. Administratorem Państwa danych osobowych jest Witold Jarzyński z siedzibą w Warszawie przy ul. Jugosłowiańskiej 15b/40 (działający pod firmą: MRM Witold Jarzyński). Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zamówienia oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych (marketing bezpośredni swoich towarów i usług). W przypadku wyrażenia zgody na przesyłanie informacji handlowych drogą mailową/zgody na kontakt telefoniczny w celach marketingu bezpośredniego dane osobowe będą przetwarzane także w tym celu. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę (wysyłając żądanie na adres e-mail: biuro@mustreadmedia.pl). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

5. Uczestnik wydarzenia został poinformowany, że organizator może utrwalić przebieg wydarzenia dla celów świadczenia umowy, dokumentacji, a także promocji lub reklamy, co może wiązać się z nieodpłatnym sporządzeniem (utrwaleniem) wizerunku Uczestnika w niniejszych celach, w postaci filmu lub fotografii, na co Uczestnik wyraża zgodę. Zgoda jest udzielona przez Uczestnika bez jakichkolwiek roszczeń. Uczestnik obecny na wydarzeniu wyraża zgodę na nieodpłatne rozpowszechnianie przez organizatora swojego wizerunku utrwalonego na zdjęciach i filmach z wydarzenia, dla celów wymienionych powyżej, bez żadnych ograniczeń terytorialnych i czasowych poprzez jego zwielokrotnianie oraz publiczne wyświetlanie, odtwarzanie, a także publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym, w tym w Internecie. Zgoda jest udzielona przez Uczestnika bez jakichkolwiek roszczeń.

6. Nadto informujemy, że wizerunek uczestnika nie będzie rozpowszechniany w zestawieniu z informacjami lub komentarzami stawiającymi Uczestnika w negatywnym świetle.

7. Instytucja/Firma wskazując Uczestnika, który weźmie udział w Wydarzeniu oświadcza, że przekazała mu informacje zawarte w niniejszych Warunkach Uczestnictwa w szczególności te informacje, które dotyczą przetwarzania i rozpowszechniania jego wizerunku oraz zasad przetwarzania jego danych osobowych.

  • Administratorem Państwa danych osobowych jest Witold Jarzyński z siedzibą w Warszawie przy ul. Jugosłowiańskiej 15b/40 (działający pod firmą: MRM Witold Jarzyński).
  • Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zamówienia oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych (marketing bezpośredni swoich towarów i usług).
  • W przypadku wyrażenia zgody na przesyłanie informacji handlowych drogą mailową/zgody na kontakt telefoniczny w celach marketingu bezpośredniego dane osobowe będą przetwarzane także w tym celu.
  • Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  • Osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę (wysyłając żądanie na adres e-mail: biuro@mustreadmedia.pl).
  • Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Zgłoszenie uczestnictwa

    Dane osoby składającej zamówienie:Dane do faktury:
    Imię i nazwisko
    Nazwa firmy / instytucji (Nie dotyczy osób fizycznych)
    Telefon
    Ulica
    Adres email
    Miasto
    Kod pocztowy
    NIP (Nie dotyczy osób fizycznych)
    Rodzaj faktury

    Czy konferencja będzie finansowana w min. 70% ze środków publicznych a w związku z tym obowiązuje zwolnienie z podatku VAT?

    Wybór dni

    Dzień 1Dzień 2Dzień 3
     
    Dzień 1Dzień 2Dzień 3
     

    Ilość uczestników:

    Dane uczestników:

    Imię i nazwiskoTelefonAdres email
    Imię i nazwiskoTelefonAdres email
    Imię i nazwiskoTelefonAdres email
    Imię i nazwiskoTelefonAdres email
    Imię i nazwiskoTelefonAdres email
    Imię i nazwiskoTelefonAdres email
    Imię i nazwiskoTelefonAdres email
    Imię i nazwiskoTelefonAdres email
    Imię i nazwiskoTelefonAdres email
    Imię i nazwiskoTelefonAdres email

    Dodatkowe uwagi:

    Źródło informacji o konferencji:
    Social media (Facebook, Linkedin, etc)NewsletterKontakt telefonicznyInne

    Upoważniam Wydawnictwo MRM Witold Jarzyński do wystawienia faktury bez podpisu odbiorcy.

    Wyrażam zgodę na przesyłanie przez MRM Witold Jarzyński informacji handlowych na podany przez ze mnie adres e-mail.

    Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny (na podany nr telefonu) przez MRM Witold Jarzyński w celu marketingu bezpośredniego.