II POLSKI KONGRES PRAWA PRACY

3 dni | 18 prelekcji i warsztatów | Ponad 20 ekspertów


Konferencja stacjonarna + transmisja online na żywo
Adgar Plaza | Warszawa
14-16 października 2020 r.
Zarejestruj się

Do konferencji zostało:

Szkolenia i konferencje video >>>

Program

DZIEŃ 1

Wykłady i dyskusje

Panel 1

Największe kontrowersje na gruncie prawa pracy wynikające z epidemii COVID-19
9.00- 9.45 – dr Sebastian Koczur

HR bez papieru
9.45- 10.30 Katarzyna Sarek- Sadurska

  • Czy HR bez papieru jest możliwy?
  • Zatrudnianie i zwalniane bez papieru
  • Jak wyeliminować papier w innych procesach HR?

Panel 2

Zawieranie skutecznych umów ograniczających swobodę zatrudnienia – zakaz konkurencji i lojalność po szkoleniu
11.00 – 11.45 Izabela Dziubak-Napiórkowska

Pracownicze aspekty restrukturyzacji przedsiębiorstw
11.45 – 12.30 Monika Krzyszkowska-Dąbrowska

Panel 3

Program dobrowolnych odejść alternatywą dla zwolnień grupowych?
13.15- 14.00 – dr Agata Miętek

  • Program dobrowolnych odejść (PDO) jako nienazwana instytucja prawa pracy –  podstawowe założenia i zasady
  • Różnice między PDO a zwolnieniami grupowymi
  • Zalety i wady programu dobrowolnych odejść
  • Zastosowanie zasady równego traktowania w ramach PDO
  • W jaki sposób prawidłowo przeprowadzić PDO?

Dyskryminacja płacowa ze względu na płeć a mobbing
14.00- 14.45 – mec. Paweł Korus

Kontrola Państwowej Inspekcji Pracy – przygotowanie, przebieg i zagrożenia dla pracodawcy
14.45- 15.30 – Dominika Szachniewicz

DZIEŃ 2

Wykłady i dyskusje

Panel 1

Pracownicze czyny nieuczciwej konkurencji i kłusownictwo pracownicze
9.00 – 9.45 – Magdalena Zwolińska

  • Jakie pracownicze czyny nieuczciwej konkurencji wyróżniamy
  • Co pracodawca musi udowodni w sądzie?
  • Konsekwencje dopuszczenia się czynu nieuczciwej konkurencji przez pracownika
  • Jak zabezpieczyć się przed nieuczciwą konkurencją i kłusownictwem pracowniczym

Pracodawca i pracownik przed sądem pracy
9.45 – 10.30  – Marcin Szlasa-Rokicki

Panel 2

RODO w HR – najczęstsze błędy i dobre praktyki 
11.00 – 11.45 – Anna Skuza

Obowiązki pracodawcy w zakresie BHP w odniesieniu do telepracownika.
11.45 – 12.30 dr Marcin Wujczyk

Panel 3

Czy pracodawca ma prawo do prywatności?
13.15 – 14.00 Monika Wieczorek

  • Czym jest prywatność pracodawcy?
  • Zakres dysponowania przez pracownika informacjami wewnątrzorganizacyjnymi
  • Środki ochrony prywatności pracodawcy
  • Autonomia informacyjna pracodawcy a ochrona pracownika jako sygnalisty

Rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia
14.00 – 14.45 – Marta Kopeć

  • Rozwiązanie umowy z winy pracownika i bez winy pracownika – wprowadzenie
  • Warunki do rozwiązania umowy w trybie tzw. art. 53 KP (bez winy pracownika)
  • Zasady rozwiązania umowy o pracę z winy pracownika (tzw. dyscyplinarka)
  • Case study

Sprawy indywidualne ze stosunku pracy wymagające współdziałania z zakładową/ międzyzakładową organizacją związkową
14.45 – 15.30 – dr Dominika Dörre-Kolasa

  • Jak prawidłowo wyłonić organizację, z której obrony korzysta pracownik?
  • Zmiana stanu faktycznego a konsultacja związkowa w świetle orzecznictwa Sądu Najwyższego
  • Ustawowa utrata uprawnień przez organizację związkową a prawo pracownika do obrony jego praw

DZIEŃ 3

Wykłady i dyskusje

Panel 1

Praca zdalna – najczęstsze błędy, doświadczenia i case study
9.00 – 10.30 – Marta Kosakowska-Tomczyk

  • Praca zdalna czym jest i jakie obowiązują regulacje,
  • Jak wprowadzić pracę zdalną,
  • Co Pracodawca powinien sprawdzić i uregulować, zanim ją wdroży.

Panel 2

HR w 21 wieku – jakie wyzwania czekają HR-y w najbliższych latach
11.00 – 11.45 – Michał Kibil

  • Wykorzystanie sztucznej inteligencji w HR’ach
  • Dygitalizacja HR’ów
  • Globalizacja zatrudnienia
  • Jeszcze human resources czy już human relations?

Pracownicze plany kapitałowe – praktyka, błędy i przyszłość
11.45 – 12.30 – Marcin Cetnarowicz

Panel 3

Czas pracy w 2021 r. 
13.15 – 14.15 – Piotr Kozłowski, Maria Boczek

  • Elastyczny czas pracy, rotacja i praca zdalna – zmiany w przepisach dotyczących czasu pracy, które miały miejsce w 2020 r.
  • Czas pracy w czasie globalnej pandemii
  • Optymalne zarządzanie czasem pracy w 2021 r.

Związki zawodowe u pracodawcy – problemy, błędy i case study
14.15– 15.00 – Monika Gładoch

Prelegenci

Katarzyna Sarek- Sadurska

radca prawny, Partner w kancelarii Raczkowski

Agata Miętek

Adwokat, Kancelaria Ożóg Tomczykowski

Monika Krzyszkowska-Dąbrowska

Linklaters

dr Dominika Dörre-Kolasa

radca prawny, partner w kancelarii Raczkowski

mec. Paweł Korus

radca prawny, partner w Sobczyk & współpracownicy

Dr Marcin Wujczyk

radca prawny, Wardyński i Wspólnicy

Izabela Dziubak-Napiórkowska

radca prawny, Wardyński i Wspólnicy

Marta Kosakowska-Tomczyk

radca prawny / starszy prawnik w kancelarii Raczkowski

Monika Wieczorek

radca prawny, Partner w Wieczorek Kilarska

Magdalena Zwolińska

NGL Legal

Marta Kopeć

Partner w Kopeć & Zaborowski

Sebastian Koczur

Kancelaria Adwokacka dr Sebastian Koczur

Michał Kibil

Senior Partner w DGTL LAW

Monika Gładoch

Prof. UKSW, Kierownik Katedry Prawa Pracy.

Marcin Cetnarowicz

Partner w SSW Pragmatic Solutions

Marcin Szlasa-Rokicki

Radca prawny, PCS Paruch Chruściel Schiffter | Littler Global

Dominika Szachniewicz

radca prawny, partner, kancelaria SDZLEGAL SCHINDHELM

Anna Skuza

JM Law Moskwa, Jarmul i Wspólnicy

Piotr Kozłowski

Prawnik w PCS Paruch Chruściel Schiffter

Maria Boczek

Prawniczka w PCS Paruch Chruściel Schiffter

Miejsce konferencji

ADRES KONFERENCJI:

Centrum Konferencyjne Adgar Plaza
ul. Postępu 17a
02-676, Warszawa

Miejsce konferencji:

Konferencja odbędzie się w Centrum Konferencyjny Adgar Plaza przy ul. Postępu 17a (wspólne wejście z Urzędem Zamówień Publicznych). Po wejściu do budynku należy kierować się w prawą stronę, gdzie znajduje się Recepcja Centrum oraz rejestracja uczestników konferencji.

Parking:

Kompleks Adgar dysponuje trzypoziomowym parkingiem podziemnym na ponad 600 miejsc. Po zwalidowaniu biletu parkingowego przez uczestnika konferencji w Recepcji Centrum, koszt parkingu wynosi 2 pln/h.

Uczestnicz w konferencji on-line

Doskonała jakoś obrazu (full HD)

Możliwość zadawania na żywo pytań (chat)

Dostęp do nagranej konferencji przez 7 dni po wydarzeniu!

Możliwość jednoczesnego śledzenia prezentacji i prelegenta

Partnerzy

Organizator

Opinie o naszych konferencjach:

Program konferencji został wyczerpany w każdym aspekcie. Od strony organizacyjnej bez zarzutu.
Nie pozostaje nic innego, tylko czekać na kolejne edycje!

Agnieszka MiczkeEuropejski Fundusz Leasingowy S.A.

Kongres spełnił moje oczekiwania. Jakość merytoryczna konferencji OK, różnorodna i dla mnie ciekawa tematyka.

Sebastian PiętaDolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu

Jestem jak najbardziej zadowolona z konferencji w której uczestniczyłam.

Magdalena KrzymińskaSiemens Mobility Sp. z o.o.

Ocena naszych konferencji w 2020 r.:

Ogólna ocena wydarzenia:

4.67 / 5

Organizacja:

4.45 / 5

Catering:

4.76 / 5

Miejsce wydarzenia:

4.44 / 5

Zaufali nam: 

Jak dbamy o bezpieczeństwo uczestników konferencji?

Obowiązkowe maseczki

Każdy z uczestników konferencji obowiązany jest do noszenia maseczki zakrywającej nos i usta

Dystans między uczestnikami

Każdy uczestnik konferencji będzie siedział przy osobnym stole, oddalonym o min. 2 m. od innych uczestników.

Środki dezynfekujące

Przed salą każdy uczestnik obowiązkowo musi dezynfekować ręce.

Catering i przerwy kawowe

Ośrodek w którym organizowana jest konferencja serwuje catering z zachowaniem wszelkich norm higieny i bezpieczeństwa

Zgłoszenia

Udział stacjonarny

3 dni konferencji

(całe wydarzenie)

1199 zł + VAT

(1 474,77 zł brutto)

2 dni konferencji

(do wyboru)

999 zł + VAT

(1 228,77 zł brutto)

1 dzień konferencji

(do wyboru)

699 zł + VAT

(859,77 zł brutto)

Udział on-line

3 dni konferencji

(całe wydarzenie)

899 zł + VAT

(1 105,77 zł brutto)

2 dni konferencji

(do wyboru)

799 zł + VAT

(982,77 zł brutto)

1 dzień konferencji

(do wyboru)

599 zł + VAT

(736,77 zł brutto)

W cenie:

  • Udział w konferencji
  • Lunch (udział stacjonarny)
  • Przerwa kawowa (udział stacjonarny)
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat udziału

Rabaty:

  • W przypadku uczestnictwa 2 lub więcej osób z jednej firmy / instytucji obowiązuje zniżka 5% na drugą i każdą następną osobę.
  • Dla prenumeratorów pisma „Prawo Pracy. Kwartalnik” dodatkowa zniżka 5%.

 

Sposób zgłoszenia:

Telefonicznie (tel.:535 538 934)
Wysyłając zgłoszenie na adres:
biuro@mustreadmedia.pl
(formularz do pobrania)
Wypełniając zgłoszenie on-line

Złożenie zamówienia oznacza akceptację warunków uczestnictwa.

Warunki uczestnictwa:

 

 

1. Po otrzymaniu zgłoszenia organizator (Wydawnictwo MRM Witold Jarzyński) przekaże uczestnikowi potwierdzenie udziału w Kongresie oraz wystawi fakturę VAT

2. Zamiast zgłoszonej osoby w wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik instytucji / firmy pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową (na adres: biuro@mustreadmedia.pl).

3. Rezygnacja z udziału w wydarzeniu może zostać przesłana do organizatora drogą e-mailową (na adres: biuro@mustreadmedia.pl). W przypadku rezygnacji z udziału w wydarzeniu do 30 dni przed jego rozpoczęciem organizator zwróci uczestnikowi 100% opłaty. W przypadku rezygnacji z udziału po ww. terminie uczestnikowi nie przysługuje zwrot opłaty (może jednak zmienić osoby wskazane do udziału w wydarzeniu).

4. Administratorem danych osobowych jest wydawnictwo MUST READ MEDIA z siedzibą w Warszawie przy ul. Jugosłowiańskiej 15b/40 (działające pod firmą: MRM Witold Jarzyński). Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zgłoszenia oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych (marketing bezpośredni swoich towarów i usług). W przypadku wyrażenia zgody na przesyłanie informacji handlowych drogą mailową/zgody na kontakt telefoniczny w celach marketingu bezpośredniego dane osobowe będą przetwarzane także w tym celu. Zgody nie są obligatoryjne.

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę (wysyłając żądanie na adres e-mail: biuro@mustreadmedia.pl). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

5. Uczestnik wydarzenia został poinformowany, że organizator może utrwalić przebieg wydarzenia dla celów świadczenia umowy, dokumentacji, a także promocji lub reklamy, co może wiązać się z nieodpłatnym sporządzeniem (utrwaleniem) wizerunku Uczestnika w niniejszych celach, w postaci filmu lub fotografii, na co Uczestnik wyraża zgodę. Zgoda jest udzielona przez Uczestnika bez jakichkolwiek roszczeń. Uczestnik obecny na wydarzeniu wyraża zgodę na nieodpłatne rozpowszechnianie przez organizatora swojego wizerunku utrwalonego na zdjęciach i filmach z wydarzenia, dla celów wymienionych powyżej, bez żadnych ograniczeń terytorialnych i czasowych poprzez jego zwielokrotnianie oraz publiczne wyświetlanie, odtwarzanie, a także publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym, w tym w Internecie. Zgoda jest udzielona przez Uczestnika bez jakichkolwiek roszczeń.

6. Nadto informujemy, że wizerunek uczestnika nie będzie rozpowszechniany w zestawieniu z informacjami lub komentarzami stawiającymi Uczestnika w negatywnym świetle.

7. Instytucja/Firma wskazując Uczestnika, który weźmie udział w Wydarzeniu oświadcza, że przekazała mu informacje zawarte w niniejszych Warunkach Uczestnictwa w szczególności te informacje, które dotyczą przetwarzania i rozpowszechniania jego wizerunku oraz zasad przetwarzania jego danych osobowych.

  • Administratorem Państwa danych osobowych jest Witold Jarzyński z siedzibą w Warszawie przy ul. Jugosłowiańskiej 15b/40 (działający pod firmą: MRM Witold Jarzyński).
  • Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zamówienia oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych (marketing bezpośredni swoich towarów i usług).
  • W przypadku wyrażenia zgody na przesyłanie informacji handlowych drogą mailową/zgody na kontakt telefoniczny w celach marketingu bezpośredniego dane osobowe będą przetwarzane także w tym celu.
  • Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  • Osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę (wysyłając żądanie na adres e-mail: biuro@mustreadmedia.pl).
  • Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Zgłoszenie uczestnictwa

Dane osoby składającej zamówienie:Dane do faktury:
Imię i nazwisko
Nazwa firmy / instytucji (Nie dotyczy osób fizycznych)
Telefon
Ulica
Adres email
Miasto
Kod pocztowy
NIP (Nie dotyczy osób fizycznych)
Rodzaj faktury

Czy konferencja będzie finansowana w min. 70% ze środków publicznych a w związku z tym obowiązuje zwolnienie z podatku VAT?

Wybór dni

Dzień 1Dzień 2Dzień 3
 
Dzień 1Dzień 2Dzień 3
 

Sposób uczestnictwa

Ilość uczestników:

Dane uczestników:

Imię i nazwiskoTelefonAdres email
Imię i nazwiskoTelefonAdres email
Imię i nazwiskoTelefonAdres email
Imię i nazwiskoTelefonAdres email
Imię i nazwiskoTelefonAdres email
Imię i nazwiskoTelefonAdres email
Imię i nazwiskoTelefonAdres email
Imię i nazwiskoTelefonAdres email
Imię i nazwiskoTelefonAdres email
Imię i nazwiskoTelefonAdres email

Dodatkowe uwagi:

Źródło informacji o konferencji:
Social media (Facebook, Linkedin, etc)NewsletterKontakt telefonicznyInne

Oświadczenia:

Upoważniam Wydawnictwo MRM Witold Jarzyński do wystawienia faktury bez podpisu odbiorcy.

Wyrażam zgodę na przesyłanie przez MRM Witold Jarzyński informacji handlowych na podany przez ze mnie adres e-mail.

Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny (na podany nr telefonu) przez MRM Witold Jarzyński w celu marketingu bezpośredniego.