III POLSKI KONGRES PRAWA PRACY

Prawo pracy | HR | Ubezpieczenia społeczne | Związki zawodowe


Transmisja online na żywo
15-16 kwietnia 2021 r.
Zarejestruj się

Do konferencji zostało:

Program

DZIEŃ 1

Wykłady i dyskusje

Panel 1

Praca zdalna – skutki praktyczne nowych regulacji prawnych
9.00- 9.30 – Monika Gładoch

  • Praca zdalna – możliwość, czy przymus?
  • Odpowiedzialność za bhp w pracy zdalnej.
  • Praca za krótka, czy ponad normę? – główne problemy organizacyjne w pracy zdalnej.
  • Zarys i ocena projektu zmiany Kodeksu pracy w zakresie pracy zdalnej.

Ochrona danych osobowych podczas pracy zdalnej – praktyka i błędy
9.30- 10.00 – mec. Paweł Sych

  • Najczęstsze zagrożenia i błędy zagrażające bezpieczeństwu danych w trakcie pracy zdalnej;
  • Sposoby na zminimalizowanie ryzyka oraz niezbędne narzędzia mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa danych;
  • Możliwe skutki i odpowiedzialność za naruszenie bezpieczeństwa danych.

Outsourcing i leasing pracowniczy w praktyce
10.00 – 10.30- Marcin Frąckowiak

  • Wykonywanie pracy w siedzibie kontrahenta przy pomocy własnego zespołu – czyli czym jest outsourcing i czy opłaca się go stosować?
  • Kluczowe obszary które należy uregulować w umowie outsourcingowej.
  • Wadliwie wprowadzony outsourcing – jakie są ryzyka?
  • Leasing pracowniczy i jego odmiany.
  • Outsourcing, leasing lub współpraca z agencją pracy tymczasowej – co wybrać?

Panel 2

Urlop w czasie pandemii – uprawnienia pracodawcy i pracownika
11.00- 11.30 – Karolina Kanclerz

  • Urlopy zaległe – co zmieniła epidemia;
  • Urlop pod przymusem – czy to nadal urlop;
  • Przesunięcie i odwołanie z urlopu – kiedy jest możliwe;
  • Telefony i maile służbowe w czasie urlopu a prawo do wypoczynku.

Dotacje związane z pandemią – praktyczne case study dotyczące rozliczeń
11.30- 12.00 – mec. Marzena Rosler-Borakiewicz

  • Procedura kontroli;
  • Jak przygotować się do kontroli?
  • Kontrola dofinansowania do wynagrodzeń pracowników.

Wpływ pandemii COVID-19 na przebieg spraw sądowych w sądach pracy
12:00- 12.45 – Michał Chodkowski

  • Specyfika funkcjonowania sądów pracy w czasie pandemii.
  • Jakie „standardowe” rozwiązania proceduralne sądy pracy stosują w czasie pandemii?
  • Czy sądy pracy korzystają z rozwiązań specustawy COVID-owej?
  • Inicjowanie sporów z zakresu prawa pracy w czasie pandemii – perspektywy stron i realia procesowe w najbliższej przyszłości.

Panel 3

Nowe obowiązki pracodawcy w zakresie bhp w związku z zapobieganiem Covid-19
13.15- 14.00- Paula Nowak, Piotr Strumiński

  • Podstawowe obowiązki związane z COVID-19,
  • Ocena ryzyka zawodowego,
  • Szczepienia przeciwko COVID-19,
  • Pomiar temperatury przed wejściem na teren zakładu pracy,
  • Testy na koronawirusa w zakładzie pracy.

Umowy o zakazie konkurencji – kwestie praktyczne
14.00- 14.45 – Edyta Stefanowicz

  • Charakterystyka umowy o zakazie konkurencji w czasie zatrudnienia oraz umowy o zakazie konkurencji po ustaniu stosunku pracy – porównanie elementów wspólnych i różniących obie instytucje
  • Studium przypadku – analiza pojawiających się w praktyce wątpliwości oraz rozstrzygnięć (na bazie orzecznictwa Sądu Najwyższego)
  • Zakaz konkurencji w umowach cywilnoprawnych
  • Regulacje Tarczy Antykryzysowej 4.0 a rozwiązanie umów o zakazie konkurencji

DZIEŃ 2

Wykłady i dyskusje

Panel 1

HR Compliance – jak zbudować system skutecznych zawiadomień o nieprawidłowościach w organizacji
9.00- 9.45 – Michał Kibil

  • HR Compliance – nic nowego
  • Jak zorganizować lub dostosować istniejące procedury do wymagań dyrektywy
  • Najważniejsi są ludzie, czyli jak zapewnić odpowiednie podejście będące gwarancją sukcesu?

Weryfikacja umów o pracę i cywilnoprawnych przez ZUS
9.45- 10.30 – Sebastian Koczur

Panel 2

Aktywność pracownika w social media a wizerunek pracodawcy
11.00- 11.45- Dominika Dörre-Kolasa

  • Czy istnieje prawna możliwość ograniczenia przez pracodawcę autonomii informacyjnej pracownika w  mediach społecznościowych pracodawca może wymagać od pracownika?
  • Czy pracodawca ma prawo wymagać określonych pozytywnych  działań pracownika w mediach społecznościowych: np. LinkedIn, Facebook, Instagram, Twitter?
  • Czy dopuszczalna jest krytyka pracodawcy w mediach społecznościowych a jeżeli tak to jakie są jej granice?
  • Pozyskiwanie informacji o pracownikach za pomocą śledzenia ich aktywności w mediach społecznościowych a RODO

Zawieranie i rozwiązywanie umów o pracę na odległość.
11.45- 12.30 – Marta Kopeć

  • sposoby zawierania umów o pracę;
  • sposoby rozwiązania umów na odległość;
  • ryzyka związane z rozwiązaniem umów o pracę na odległość.

Panel 3

Zasady delegowania pracowników świadczących usługi w UE
13.15- 14.00- Katarzyna Magnuska

  • Delegowanie w ramach UE – co się zmieniło po 30 lipca 2020 r.?
  • Wyzwania związane z delegowaniem pracowników
  • Jak się przygotować do delegowania pracowników?

Programy dobrowolnych odejść w czasie pandemii
14.00 – 14.45- Izabela Dziubak-Napiórkowska

  • Czym jest PDO – zalety w czasie pandemii
  • PDO a zwolnienia grupowe
  • Kształtowanie warunków PDO
  • Pułapki PDO

Wyeliminowanie papieru w zatrudnieniu – kwestie prawne i praktyczne
14.45 – 15.30- Katarzyna Sarek- Sadurska

  • Zdalne zatrudnienie pracowników – praktyczne i zgodne z prawem.
  • Zwolnienie on-line – wymuszona konieczność czy nowa teraźniejszość.
  • E-teczka jako sposób na optymalizacji obiegu dokumentów HR-owych

Prelegenci

Dominika Dörre-Kolasa

Radca prawny, Partner w Raczkowski

Michał Kibil

Senior Partner w DGTL LAW

mec. Karolina Kanclerz

radca prawny, partner w PCS Paruch Chruściel Schiffter | Littler Global

Monika Gładoch

radca prawny, założyciel Kancelarii M.Gładoch Specjaliści Prawa Pracy

Paweł Sych

radca prawny, starszy prawnik, Zarządzający Zespołem Ochrony Danych Osobowych w PCS Paruch Chruściel Schiffter | Littler Global.

Katarzyna Sarek-Sadurska

Radca prawny, Partner w Raczkowski

Marta Kopeć

Radca Prawny, Partner Zarządzający w Kopeć Zaborowski Adwokaci i Radcowie Prawni

Sebastian Koczur

Adwokat w Kancelarii Adwokackiej Adwokat dr Sebastian Koczur

Paula Nowak

Sobczyk i Wspólnicy, w ramach praktyki kancelaryjnej zajmuje się zagadnieniami z zakresu prawa pracy oraz ochrony danych osobowych

Piotr Strumiński

Sobczyk i Wspólnicy, w ramach praktyki kancelaryjnej zajmuje się zagadnieniami z zakresu prawa pracy oraz ochrony danych osobowych

Marcin Frąckowiak

radca prawny w Sadkowski i Wspólnicy, ekspert BCC ds. indywidualnego i zbiorowego prawa pracy

mec. Marzena Rosler-Borakiewicz

Radca prawny. Starszy prawnik w FILIPIAK BABICZ LEGAL SP.K.

Edyta Stefanowicz

Radca prawny, Senior Asssociate w NGL Wiater sp.k.

Izabela Dziubak-Napiórkowska

radca prawny, Senior associate w praktyce prawa pracy Kancelarii Wardyński i Wspólnicy sp.k

Katarzyna Magnuska

radca prawny, Senior associate w praktyce prawa pracy Kancelarii Wardyński i Wspólnicy sp.k.

Michał Chodkowski

adwokat, partner w kancelarii Łaszczuk i Wspólnicy, członek zarządu Polskiego Stowarzyszenia HR.

Rada programowa

Michał Kibil

Dominika Dörre-Kolasa

Monika Gładoch

Uczestnicz w konferencji on-line

Doskonała jakoś obrazu (full HD)

Niższa cena!

Możliwość zadawania na żywo pytań (chat)

Możliwość jednoczesnego śledzenia prezentacji i prelegenta

Partnerzy

Organizator

Partnerzy

Partnerzy merytoryczni

Wspieramy

Opinie o naszych konferencjach:

Program konferencji został wyczerpany w każdym aspekcie. Od strony organizacyjnej bez zarzutu.
Nie pozostaje nic innego, tylko czekać na kolejne edycje!

Agnieszka MiczkeEuropejski Fundusz Leasingowy S.A.

Kongres spełnił moje oczekiwania. Jakość merytoryczna konferencji OK, różnorodna i dla mnie ciekawa tematyka.

Sebastian PiętaDolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu

Jestem jak najbardziej zadowolona z konferencji w której uczestniczyłam.

Magdalena KrzymińskaSiemens Mobility Sp. z o.o.

Ocena naszych konferencji w 2020 r.:

Ogólna ocena wydarzenia:

4.67 / 5

Organizacja:

4.45 / 5

Catering:

4.76 / 5

Miejsce wydarzenia:

4.44 / 5

Zaufali nam: 

Zgłoszenia

Udział on-line

2 dni konferencji

(cała konferencja)

599 zł + VAT

(736,77 zł brutto)

1 dzień konferencji

(do wyboru)

499 zł + VAT

(613,77 zł brutto)

Rabaty:

  • W przypadku uczestnictwa 2 lub więcej osób z jednej firmy / instytucji obowiązuje zniżka 5% na drugą i każdą następną osobę.
  • Dla prenumeratorów pisma „Prawo Pracy. Kwartalnik” dodatkowa zniżka 5%.

 

Sposób zgłoszenia:

Telefonicznie (tel.:535 538 934)
Wysyłając zgłoszenie na adres:
biuro@mustreadmedia.pl
(formularz do pobrania)
Wypełniając zgłoszenie on-line

Złożenie zamówienia oznacza akceptację warunków uczestnictwa.

Warunki uczestnictwa:

 

 

1. Po otrzymaniu zgłoszenia organizator (Wydawnictwo MRM Witold Jarzyński) przekaże uczestnikowi potwierdzenie udziału w Kongresie oraz wystawi fakturę VAT

2. Zamiast zgłoszonej osoby w wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik instytucji / firmy pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową (na adres: biuro@mustreadmedia.pl).

3. Rezygnacja z udziału w wydarzeniu może zostać przesłana do organizatora drogą e-mailową (na adres: biuro@mustreadmedia.pl). W przypadku rezygnacji z udziału w wydarzeniu do 30 dni przed jego rozpoczęciem organizator zwróci uczestnikowi 100% opłaty. W przypadku rezygnacji z udziału po ww. terminie uczestnikowi nie przysługuje zwrot opłaty (może jednak zmienić osoby wskazane do udziału w wydarzeniu).

4. Administratorem danych osobowych jest wydawnictwo MUST READ MEDIA z siedzibą w Warszawie przy ul. Jugosłowiańskiej 15b/40 (działające pod firmą: MRM Witold Jarzyński). Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zgłoszenia oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych (marketing bezpośredni swoich towarów i usług). W przypadku wyrażenia zgody na przesyłanie informacji handlowych drogą mailową/zgody na kontakt telefoniczny w celach marketingu bezpośredniego dane osobowe będą przetwarzane także w tym celu. Zgody nie są obligatoryjne.

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę (wysyłając żądanie na adres e-mail: biuro@mustreadmedia.pl). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

5. Uczestnik wydarzenia został poinformowany, że organizator może utrwalić przebieg wydarzenia dla celów świadczenia umowy, dokumentacji, a także promocji lub reklamy, co może wiązać się z nieodpłatnym sporządzeniem (utrwaleniem) wizerunku Uczestnika w niniejszych celach, w postaci filmu lub fotografii, na co Uczestnik wyraża zgodę. Zgoda jest udzielona przez Uczestnika bez jakichkolwiek roszczeń. Uczestnik obecny na wydarzeniu wyraża zgodę na nieodpłatne rozpowszechnianie przez organizatora swojego wizerunku utrwalonego na zdjęciach i filmach z wydarzenia, dla celów wymienionych powyżej, bez żadnych ograniczeń terytorialnych i czasowych poprzez jego zwielokrotnianie oraz publiczne wyświetlanie, odtwarzanie, a także publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym, w tym w Internecie. Zgoda jest udzielona przez Uczestnika bez jakichkolwiek roszczeń.

6. Nadto informujemy, że wizerunek uczestnika nie będzie rozpowszechniany w zestawieniu z informacjami lub komentarzami stawiającymi Uczestnika w negatywnym świetle.

7. Instytucja/Firma wskazując Uczestnika, który weźmie udział w Wydarzeniu oświadcza, że przekazała mu informacje zawarte w niniejszych Warunkach Uczestnictwa w szczególności te informacje, które dotyczą przetwarzania i rozpowszechniania jego wizerunku oraz zasad przetwarzania jego danych osobowych.

  • Administratorem Państwa danych osobowych jest Witold Jarzyński z siedzibą w Warszawie przy ul. Jugosłowiańskiej 15b/40 (działający pod firmą: MRM Witold Jarzyński).
  • Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zamówienia oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych (marketing bezpośredni swoich towarów i usług).
  • W przypadku wyrażenia zgody na przesyłanie informacji handlowych drogą mailową/zgody na kontakt telefoniczny w celach marketingu bezpośredniego dane osobowe będą przetwarzane także w tym celu.
  • Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  • Osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę (wysyłając żądanie na adres e-mail: biuro@mustreadmedia.pl).
  • Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Zgłoszenie uczestnictwa

    Dane osoby składającej zamówienie:Dane do faktury:
    Imię i nazwisko
    Nazwa firmy / instytucji (Nie dotyczy osób fizycznych)
    Telefon
    Ulica
    Adres email
    Miasto
    Kod pocztowy
    NIP (Nie dotyczy osób fizycznych)
    Rodzaj faktury

    Czy konferencja będzie finansowana w min. 70% ze środków publicznych a w związku z tym obowiązuje zwolnienie z podatku VAT?

    Wybór dni

    Dzień 1Dzień 2
     

    Ilość uczestników:

    Dane uczestników:

    Imię i nazwiskoTelefonAdres email
    Imię i nazwiskoTelefonAdres email
    Imię i nazwiskoTelefonAdres email
    Imię i nazwiskoTelefonAdres email
    Imię i nazwiskoTelefonAdres email
    Imię i nazwiskoTelefonAdres email
    Imię i nazwiskoTelefonAdres email
    Imię i nazwiskoTelefonAdres email
    Imię i nazwiskoTelefonAdres email
    Imię i nazwiskoTelefonAdres email

    Dodatkowe uwagi:

    Źródło informacji o konferencji:
    Social media (Facebook, Linkedin, etc)NewsletterKontakt telefonicznyInne

    Oświadczenia:

    Upoważniam Wydawnictwo MRM Witold Jarzyński do wystawienia faktury bez podpisu odbiorcy.

    Wyrażam zgodę na przesyłanie przez MRM Witold Jarzyński informacji handlowych na podany przez ze mnie adres e-mail.

    Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny (na podany nr telefonu) przez MRM Witold Jarzyński w celu marketingu bezpośredniego.

     Najlepsze książki prawnicze znajdziesz na:

    sklep.mustreadmedia.pl